Scrisoare catre TINE…

 Stiu ca intotdeauna mi-am dorit un suflet pereche, un suflet care sa respire odata cu mine, un suflet care sa ma caute necontenit cu privirea sa, un suflet care sa-mi rosteasca numele bland, care sa-mi incalzeasca pielea, care sa-mi mangaie tamplele, care sa ma ofere exemplu, care sa se simta ocrotit si rasfatat doar de MINE…

Si l-am primit…

In ziua aceea am stiut ca sunt un EU deplin. Zilele alaturi de sufletul meu au fost senine, vesele si calde. Am ras pentru prima oara cu adevarat, am cunoscut pentru prima oara iubirea adevarata, am fost pentru prima oara emotionata si am stiut tot pentru prima oara ca tot ceea ce simt si traiesc este un nou inceput pentru mine.

Timpul a trecut, si-atunci cand credeam ca dragostea este cea mai mare, in inima mea sadisem fara sa cunosc, un alt suflet.

Unul nascut din inima mea

Din dragostea mea nemarginita, din lacrimile mele de fericire, din veselia si voiosia mea, din inocenta cu care am invatat sa ma bucur de o zi de ploaie, de o floare roz sau de un soare bland.

Am sadit speranta, iubire, rabdare, daruire, credinta si mirare. Te-am visat si fiecare pas a fost cu o secunda mai aproape de TINE.

Am creat povesti si amintiri sfioase, am crescut emotii si priviri, am plantat o viata si-am parcurs un drum al nostru. Am simtit cum porii se inunda-n clipe de moment, am plans, am ras, am devenit un tot si un intreg.

Si-atunci cand ne-am gasit, am scris scrisoarea asta catre TINE ca sa retii ca esti a mea, ca esti cu totul facuta din MINE…

 

2 gânduri despre ”Scrisoare catre TINE…

Lasă un comentariu